fredag den 4. november 2011

Mit første møde med Nørbæk efterskole

 Vi skulle køre klokken 10.30 for at kunne komme ud og besøge Nørbæk efterskole, jeg havde fået fri fra skole for at kunne komme der ud. Da vi var kommet der ud skulle vi vises rundt på skolen af Mads Poulsen og Alexander Thomsen de var rigtig gode til at vise rundt de fortalt om ting og hvad man kunne lave på i fritiden. Da vi var blevet vist rundt skulle vi ind og snakke med Lene Blinksbjerg fordi hun var forstander på skolen på det tidspunkt. Og mit førstehånds indtryk af skolen var at jeg nok skulle få det bedre der end på min gamle skole. Grunden til at jeg skulle ud og gå på Nørbæk efterskole. er også virkelig glad for at jeg er kommet på Nørbæk efterskole for jeg har fået mange venner her ud og håber ikke vi mister kontakten for at virkelig glad få at gå ud især når jeg har fået sådan nogen venner og nogen mega god lærer (Lene Blinksbjerg, Jette, og Thomas) og jeg synes det er godt at man har en kontakt lærer som man snakker med hver uge så vis man har problemer at man kan få dem løst

Ingen kommentarer:

Send en kommentar