fredag den 27. januar 2012

Det sidste blogindlæg

Det er her vores sidste blogindlæg som valgfag. det har været en af de sjoveste valgfag jeg har haft, synes det rart at man kan skrive hvad man går laver på en efterskole og hvilke ting man kan lave, og det er også en god måde at lære at stave bedre, og ens forældre måske dine bedste forældre kan læse det, og min forældre og bedsteforældre synes det er rart at de bare kan gå ind og læse hvad vi går laver. slut herfra :D

Nørrevangskolen

i sidste uge var jeg oppe på Nørrevangskolen, og hører hvad man gik lavede der oppe og hvilke linjefag man kunne vælge jeg har så valgt håndværker linjen fordi det var den der lød mest interessant. på håndværker linjen skal man være i en slags brobygning for du er på teknisk skole det meste at linje timerne. så jeg tror det er der jeg skal hen og gå

Ingen kommentarer:

Send en kommentar